wtorek, 6 lipca 2021

Pierwsze urodzinki dziewczynki - kartka na urodziny
The girl's first birthday - a card for her birthday

 Cześć!
Dzisiaj mam dla Was kartkę urodzinową na pierwsze urodziny dla dziewczynki. Wykorzystałam uroczą kolekcję papierów od Laserowe LOVE Pink and blue JOY, która doskonale sprawdza się w dziecięcych projektach. Tekturkowa dziewczynka pochodzi z kolekcji Emma and Billy, a tekturkowy napis pochodzi z kolekcji Little Safari. Użyłam także serduszka z paska z elementami do wycinania z kolekcji Emma and Billy. Dodałam kilka ręcznie robionych kwiatków z papieru i kilka kwiatków z foamiranu. Jak Wam się podoba?

Hello!
Today I have a birthday card for you for the girl's first birthday. I used a lovely collection of papers from Laserowe LOVE Pink and blue JOY, which is perfect for children's projects. The chipboard girl comes from the Emma and Billy collection, and the chipboard inscription comes from the Little Safari collection. I also used a belt heart with cutting elements from the Emma and Billy collection. I added some handmade paper flowers and some foamiran flowers. How do you like it?









Użyłam: / I used:

 


 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco! / Thank you for your attention, best regards!

Paulina (MaloMalo.pl)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz