wtorek, 20 lipca 2021

Urodzinowe Lollipop Cards
Birthday Lollipop Cards

 

 Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z Lollipop Cards, czyli papierowymi lizakami, które zrobiłam dla córki z okazji jej piątych urodzin. Wykorzystałam dziecięcą kolekcję papierów Pink and blue Joy oraz elementy do wycięcia z arkusza 01 z kolekcji Emma and Billy. Użyłam także kilka tekturek z motywami jednorożców, skrzydeł i koron z kolekcji Rainbow Unicorn, które embossowałam na gorąco. Całość okrasiłam brokatem i błyszczącymi cyrkoniami, dzięki czemu solenizantka była bardzo zadowolona.  

Hello!

Today I come to you with Lollipop Cards, which are paper lollipops that I made for my daughter on the occasion of her fifth birthday. I used a children's collection of Pink and blue Joy papers and elements to cut from sheet 01 from the Emma and Billy collection. I also used a few chipboards with the motifs of unicorns, wings and crowns from the Rainbow Unicorn collection, which I embossed hot. I decorated the whole with glitter and shiny cubic zirconia, thanks to which the birthday girl was very pleased with.


 









Użyłam: / I used:


 


Dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie, / Thank you for your attention, best regards,

Paulina (MaloMalo.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz