sobota, 25 września 2021

Dziecięcy exploding box
Children's exploding box

 Cześć! 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać exploding box, który wykonałam z okazji narodzin małej dziewczynki. Do jego zrobienia użyłam papieru Pink and Blue Joy, która jest świetna do tego typu projektów. Cukierkowy róż przełamałam arkuszem z kolekcji Beige and green. Użyłam również elementów do wycinania z kolekcji Emma & Billy, które nadały cudowny dziecięcy nastrój. Na środek boksa trafił prześliczny wózeczek.

Hello!
Today I would like to show you the exploding box I made for the birth of a little girl. To make it, I used Pink and Blue Joy, which is great for this type of project. I broke the candy pink with a sheet from the Beige and green collection. I also used cutting elements from the Emma & Billy collection, which gave a wonderful childish mood. A lovely trolley hit the middle of the box.




Użyłam: / I used:







Ściskam, Ula Piątkowska / Hugs, Ula Piątkowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz