piątek, 3 września 2021

Ramka ze zdjęciem
Frame with photo

 Hej wszystkim!
Przyznam się Wam, że zamysł na tę hdfkę miałam już od pewnego czasu. Zdjęcie wycięte pod kształt leżało kilka miesięcy. Chciałam, żeby było prosto i miałam zamiar zrobić tylko spękania w stylu kory drzewa. Nie wiem co zrobiłam źle,. Chyba użycie na wierzch gessa, a nie farby, spowodowało, że te spękania wyszły malutkie. Zaczęłam kombinować, brudzić, chlapać, nagrzewać całość. A na koniec powoskowałam wszystko różnymi kolorami. Wyszło tak delikatnie i fajnie, że tylko haczyk muszę dokleić i kolejna hdfka zwiśnie sobie na korytarzu. Mam nadzieje, że i Wam się podoba.

Hello!
I planned to do this frame for some time. I even cut photo in good shape. I wanted to make some wood lines on this hdf but something went wrong and didin't look like I was expected. So I put some more gesso, splashed it, dried. At the end I used some waxes. Amd now it looks like I can accept :) I hope you also like it.






Użyłam:/ I used:


 Pozdrawiam Was serdecznie! / Best regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz