wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczne przygotowania

Witajcie!
Miło przywitać się z Wami w tak inspirującym miejscu, jakim jest blog Laserowe Love!

Hello!
I'm very glad to say hello to You in such an inspiring place as Laserowe Love blog!

Zapewne w waszych domach trwają już świąteczne przygotowania do Świąt. Moje, tradycyjnie, zaczynam od przygotowania świątecznych kartek. W tym roku do przygotowania kartek wykorzystałam wspaniałe tekturki "Bombka beczułka Isilvia" oraz napisy "Cicha noc - Christmas Carol".

Supposedly Christmas preparations are taking places in your houses. I start mine, traditionally, with preparing Christmas cards. This year I used beautiful chipborads "Bombka beczułka Isilvia" and inscriptions "Silent Night - Christmas Carol".





Wykorzystałam papier UHK Gallery, a tekturki pokryłam białą farbą. W tym roku postawiłam na naturalne dodatki: anyż i małe, białe szyszeczki. 

I used UHK Gallery paper and covered the chipboards with white paint. This year I bet on natural supplements: anise and little white cones.










Pozdrawiam!

Best regards!

Aneta


 Wykorzystałam:

I used:


  
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz