wtorek, 27 grudnia 2016

Skrzyneczka.

Dzień dobry. Święta, święta i już po ... Jestem ciekawa jak Wam minął ten czas. U mnie rodzinnie, spacerowo i trochę craftowo. Jednym słowem odpoczęłam. Ale... wróćmy do głównego tematu - skrzyneczki na wino
Jak wiecie w sklepie mamy dział skrzyneczek - jedna przypadła i mi w przydziale. Oto jak ją przemieniłam:

Good morning. Christmas passed... I'm curious how You spent them. I spent them with my family, walking and crafting. In one word - I relaxed. But... let's get back to the main topic - a box for wine.
As You know, in our show we have a box column - I have one for myslef too. Here's how I changed it:







Ścianki okleiłam papierem, środkową ażurową część pokryłam białym gesso, następnie posypałam brokatem. Poczekałam aż wszystko wyschnie. Brzegi przyozdobiłam taśmą cekinową. Początkowo miało być na tyle ... ale postanowiłam dołożyć jeszcze kwiaty, szyszki i świerkowe gałązki.
W środku już zamieszkało wino ... i już niedługo trafi do adresata.

I sticked the walls with paper, the central open-work part covered with white gesso, then sprinkled with glitter. I waited for it to dry. I decorated the edges with sequin tape. It was supposed to be finished at this point... but I decided to get more flowers, cones and spruce branches. Wine has already inhabited there... and it will soon go to the addressee.

http://www.laserowelove.pl/pl/p/Skrzynka-na-wino-1-komorowa-wycinana-Balwanek-i-swieczka/1382

Pozdrawiam, Agnieszka, chanya13



1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się te świecidełka dookoła skrzyneczki.

    OdpowiedzUsuń