piątek, 30 grudnia 2016

Zegar Boho

Witajcie!
Z tej strony Karolina - przybywam dziś do Was z kolejną inspiracją... Naprawdę wyjątkowy jest asortyment naszego sklepiku - wśród wielu pięknych tekturek znajdziecie inne bardzo ciekawe produkty. Jednym z nich jest kalendarz ścienny z zegarem do samodzielnego ozdobienia. To właśnie z nim przyszło mi się zmierzyć, a poniżej prezentuję Wam efekty mojej pracy.

Hello!
Karolina here - I'm coming to You today with another inspiration... Our shop's stock is really unique - among many beautiful chipboards You can also find other very interesting products. One of them is a self-assembly wall calendar with a clock. I came to cope with it and I'm presenting You the effects of my work below.



Mechanizm jest bardzo prosty do złożenia, a całość ozdabia się łatwo i przyjemnie. Ja postawiłam na wyraziste kolory - połączyłam brąz z moim ulubionym turkusem - i wzór deseczkowy.

The work is very simple to put together and the entirety is easy to decorate. I bet for strong colours - matched brown with my favourite turquoise - and a plank pattern.

Oto produkty wykorzystane w mojej pracy, które znajdziecie na półkach sklepiku Laserowe LOVE:

Here are the products I used in my work. You can find them on the shelves of Laserowe LOVE shop:

http://www.laserowelove.pl/pl/p/Kalendarz-jednodzielny-z-zegarem-Modern/1350   http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Narozniki-Paroles-ornamenty-krolewskie/129

 Ciepło pozdrawiam i zapraszam już niebawem po kolejne piękne inspiracje naszego zespołu,

I send you my best regards and invite you for another beautiful inspirations of our team soon,

Karolina

1 komentarz:

  1. Ta praca mnie urzekła, eksplozja kolorów, wspaniały! z niecierpliwością czekam na następną pracę Pani Karoliny.

    OdpowiedzUsuń