środa, 26 lipca 2017

Morskie papiery i ślubna kartka


Ochłonęliście już po premierze naszych nowych papierów? Więc pora zachwycić się nimi od nowa.
Z morskiej kolekcji powstała na moim biurku kartka ślubna. Wykorzystałam wzór z czterech arkuszy kolekcji "Nautical Holidays", bo nie mogłam się powstrzymać przed cięciem tego papieru. Dodatkowo na serwetce umieściłam ślubną tekturkę z kolekcji Simple Wedding. Kolor nadałam jej za pomocą tuszu pigmentowego. Kompozycję dopełniłam kompozycją kwiatów z foamiranu. I oto jest:



W pracy wykorzystałam:

Tekturka - Żona Mąż  z ornamentami - Simple Wedding Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 04 Laserowe LOVE Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 03 Laserowe LOVE    Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 02 Laserowe LOVE   Papier 30x30 cm - Nautical Holidays - 01 Laserowe LOVE

Pozdrawiam


2 komentarze: