środa, 3 maja 2017

Wyjątkowa pamiątka narodzin

Jak tam upływa Wam majówka? Pogoda dopisuje? U mnie nieszczególnie, więc większość czasu spędzam w pracowni. I wiecie co? Nawet mnie to cieszy, bo mam okazję zakończyć rozpoczęte projekty. Wśród nich znalazł się ten oto

album z okazji narodzin


pełen tekturek z kolekcji Emma&Billy. Zabawne zwierzaki i dzidziusie idealnie pasują do prac związanych z dzieciństwem. Album wykonałam z papierów Lemoncraft, wybierając pastelowe i raczej błękitne odcienie. Tekturki częściowo zostały pokolorowane pisakami i pokryte transparentnym embossingiem. Jednak większość z nich pozostawiłam w naturalnym kolorze, tylko delikatnie cieniując brzegi brązowym tuszem. Cieniowanie, które zastosowałam także na krawędziach papieru, nadaje albumowi romantyczny charakter. Dopełnieniem całości są ażurowe bordery oraz maszynowe przeszycia.
Ramka na okładce czeka na wpisanie imienia obdarowanego maluszka.
Nie ukrywam, że wykonanie takiego albumu to bardzo czasochłonne zajęcie. Jednak, jak zapewne sami przyznacie, warto podjąć takie wyzwanie, bo jest to niewątpliwie wyjątkowa pamiątka. A tekturki Laserowe LOVE zdecydowanie ułatwią Wam zadanie.












Wykorzystane materiały:

       

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz