wtorek, 19 czerwca 2018

Dla chłopca // For a baby boy

Jedną z ostatnich kolekcji od Laserowe Love jest "Vintage Baby Boy" i dzisiaj chciałam Wam pokazać pracę wykonaną z jej wykorzystaniem.
One of our latest collections is "Vintage Baby Boy" and today I will show you my card created from that lovely collection.

Przygotowałam kartkę na drugie urodziny chłopca. Moja baza na kartkę nie jest standardową, zdecydowałam się na bazę schodkową. Wykorzystałam obrazek z arkusza obrazkowego "Baby boy 01" oraz arkusze "Baby boy 02" i "Baby boy 06. Dodałam ozodoby w postaci banerków, baloników, serwetek i małych gwiazdek.
I have prepared card for birthday boy and I did not wanted to use standard base. I have prepared folded base. I have used lovely vintage car picture from "Baby boy 01" and two more sheets from collection: "Baby boy 02" and "Baby boy 06". I have also added some banners, doilies, balloons and stars.


Wykorzystałam // I have used:
                   Baby boy 06Baby boy 02Baby boy 01


Przypominam Wam o trwającym wyzwaniu "Barwy dzieciństwa", do którego możecie zgłosić prace wykonane z wszystkich naszych kolekcji.
I'd like to remind you about our challenge "Colors of childhood", where you can show us your project made from our collections.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz