niedziela, 24 czerwca 2018

Wakacyjnie // Summer time

Kalendarzowe lato już nami od kilku dni a ja postanowiłam zrobić kartkę w marynarskim stylu.
As we have summer I decided to create marine style card.

Wykorzystałam starszą kolekcję "Nautical holidays" i z arkusza "Nautical holidays 02" powstała moja katka. Myślałam kiedyś żeby zrobić samemu kartki przed wyjazdem na wakacje nawiązujące do miejsca. Za tydzień akurat jadę do Trójmiasta to mogę wysłać gotową kartkę z pozdrowieniami. Muszelkom potuszowałam brzegi i obsypałam mini kulkami.
I have used older collection "Nautical holidays" and from sheet 02 - Nautical holidays 02" is my card. I cut seashells and inked them with vintage brown color. In the end I have added some micro beads. I was thinking once to prepare cards before going on holidays so I can send more personalized cards to my friends. I am going next week to the sea side so I might send it next weekend.



Wykorzystałam // I have used:

 030202


Miłego dnia // Have a nice day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz