czwartek, 12 września 2019

Łap marzenia! /Catch your dreams!


Witajcie kochani! 
Przez ostatni rok miałam ogromną przyjemość inspirowania Was produktami od Laserowe Love. Była to dla mnie ogromna przyjemność i niesamowita forma rozwoju. Dziś inspiruję Was po raz ostatni. Z tej oto okazji przygotowałam łapacz snów na bazie hdf  z cudownymi papierami z  kolekcji Indiana.  Tym razem hdf zostawiłam soute, pobejcowałam tylko tekturkę i okrasiłam kolekcję tasiemkami i sztcznymi kwiatkami.              
Tak więc czas na pożegnanie, z tego miejsca serdecznie dziękuję Wszystkim, którzy zaglądali na bloga, dziękuję za każdy komentarz i dobre słowo tutaj i na stronie. 

Nie mówię żegnajcie, mówię do zobaczenia!

Hello friends! 
For the last year I had a great pleasure to inspire you with products from Laser Love. It was a great pleasure for me and an incredible form of development. Today I inspire you for the last time. On this occasion I prepared a dream catcher based on hdf with wonderful papers from the Indiana collection.  This time hdf I left soute, stained only cardboard and surrounded the collection with ribbons and stiff flowers.              
So it's time to say goodbye, from this place I would like to thank all those who looked at the blog, thank you for every comment and good word here and on the website. 

I'm not saying goodbye, I'm saying goodbye!








,

               
                                                                         Użyłam/Used:






1 komentarz: