środa, 18 września 2019

Vintage Baby Boy 3D Photo frame / 3D Ramka na zdjęcia Vintage Baby Boy

Hi everyone!
A week ago my nephew was born so I'm in "baby boy" mood - so happy and inspired. I bought a white basic 3D frame and decorated it with Laserowe Love's beautiful products (not only) from Vintage Baby Boy collection. Let's take a look ;)

Cześć wszystkim!
Tydzień temu urodził się mój siostrzeniec, więc jestem w nastroju „chłopca” - taki szczęśliwy i natchniony. Kupiłem białą podstawową ramkę 3D i ozdobiłem ją pięknymi produktami Laserowe Love (nie tylko) z kolekcji Vintage Baby Boy. Spójrzmy ;)

This 3D photoframe has a place for 3D miniatures so I took advantage of that and added a 3D bicycle in it. It looks amazing with a little bike! Then I added some chipboards in baby theme, pictures from collection, flowers, buttons and pearls. There's also a clip for holding a photo.

Ta ramka 3D ma miejsce na miniatury 3D, więc skorzystałem z niej i dodałem w niej rower 3D. Z małym rowerem wygląda niesamowicie! Następnie dodałem płyty wiórowe w motywach dla dzieci, zdjęcia z kolekcji, kwiaty, guziki i perły. Jest też klips do trzymania zdjęcia.







I used: / Użyłem:






Have you got a baby in your family? Let's create something beautiful for her/him with Laserowe Love's awesome products :)

Czy masz dziecko w swojej rodzinie? Stwórzmy dla niej coś pięknego dzięki niesamowitym produktom Laserowe Love :)

4 komentarze: