wtorek, 29 października 2019

Wedding set Be with me / Zestaw ślubny Be with me

Wedding season is almost over and I'm creating last wedding gifts in this year. Collection Be with me is one of my favourite collections and I used it for making this lovely wedding set. I hope you'll like it ;)

Sezon ślubny dobiega końca i tworzę ostatnie prezenty ślubne w tym roku. Kolekcja Be with me to jedna z moich ulubionych kolekcji, z której zrobiłem ten piękny zestaw ślubny. Mam nadzieję że to polubisz ;)


Wedding set is very delicate, full of flowers and romantic embellishments. I love this kind of stuff.
Zestaw ślubny jest bardzo delikatny, pełen kwiatów i romantycznych zdobień. Uwielbiam tego rodzaju rzeczy.


Wedding set includes an exploding box and a bag for it. 
Zestaw ślubny zawiera eksplodujące pudełko i torbę.











I used: / Użyłem:








Have a nice creative day!
Miłego kreatywnego dnia!

1 komentarz: