wtorek, 14 stycznia 2020

Exploding box for a boy with playground / Wybuchające pudełko dla chłopca z placem zabaw

Hi guys!
When I had got products from Baby Boom collection, I was thrilled. I loved those 3D miniatures! They are so great for using in exploding boxes. I didn't hesitate and created this pretty box for a little boy with many details and of course ... I used a playground from Baby Boom's collection. :)

Cześć!
Kiedy dostałem produkty z kolekcji Baby Boom, byłem podekscytowany. Uwielbiałem te miniatury 3D! Są tak świetne do użycia w wybuchających skrzynkach. Nie wahałem się i stworzyłem to ładne pudełko dla małego chłopca z wieloma szczegółami i oczywiście ... Korzystałem z placu zabaw z kolekcji Baby Boom.


On the cover of this box I made a handmade shaker decorated with a chipboard frame and some flowers. 
Na okładce tego pudełka wykonałem ręcznie wytrząsarkę ozdobioną ramą z płyty wiórowej i kwiatami.







Inside the box you can find tender decorations in baby theme : teddy bear, duck, elephant and balloons.
Wewnątrz pudełka znajdziesz delikatne dekoracje w tematyce dziecięcej: misia, kaczki, słonia i balony.








I think this is a great gift for a (two-, three-, four-) five-year-old boy. It's a gift with a toy inside, right? :)
Myślę, że to świetny prezent dla (dwu-, trzy-, cztero-) pięcioletniego chłopca. To prezent z zabawką w środku, prawda? :)






I used: / Użyłem:






Have a nice creative day ;)
Miłego kreatywnego dnia;)

4 komentarze:

  1. Genialna praca, bardzo pomysłowa. Zaskakujący środek, biję brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały box, ten plac zabaw jest świetny i cała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń