środa, 8 stycznia 2020

Optymistycznie z sówką

Witajcie kochani w Nowym Roku!
Dzisiaj karteczka z cudnym motywem sowy z kolekcji Indiana - jednej z moich ulubionych. Baza kartki to gruby papier kraftowy (300gsm), bo uznałam, że jego kolor świetnie skomponuje się z kolorystyką papierów.
Sówkę wycięłam okrągłym wykrojnikiem, pozostałe warstwy są wycięte wykrojnikami z ozdobnym brzegiem, również na planie koła. Każda warstwa jest na dystansie - nie chciałam płaskiej kartki. Na koniec dodałam kwiaty i pręciki, prosty biały sznureczek, emaliowane kropeczki i napis...gotowe. Ponieważ szaro-buro za oknem to mam nadzieję, że intensywne barwy kolekcji Indiana dodały Wam energii.

Hello beloved in the New Year!
Today a card with a wonderful owl motif from the Indiana collection - one of my favorites. The base of the card is thick kraft paper (300gsm), because I thought that its color would match well with the color of the paper.

I cut the owl with a round die, the other layers are cut with a die with a decorative edge, also on a circular plan. Each layer is at a distance - I didn't want a flat card. At the end I added flowers and stamens, a simple white string, enamel dots and an inscription ... ready. Because gray-gray outside the window, I hope that the intense colors of the Indiana collection have given you energy.






Użyłam



Patrycja


1 komentarz:

  1. what a great post :) I follow you on gfc #131 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń