piątek, 10 stycznia 2020

Serce zakochanych

Witajcie:)
Czy pamiętacie przepiękną soczystą i słodką kolekcję papierów Love Llama ? Ja wracam do niej po świątecznych projektach i inspiruję Was warstwowym sercem, które świetnie sprawdzi się jako upominek Walentynkowy.
 Wykorzystałam tu tekturki, bazę hdf i papiery Laserowe Love. W kolekcji są paski z tagami i listkami oraz mega arkusze do wycinania, więc z uzupełnieniem kompozycji nie ma problemu i projekt ten wykonałam bez użycia wykrojników.

 Greetings:)
Do You remember the beautiful, juicy and sweet papers collection Love Llama? I come back to it after christmas works hoping to inspire You with multi-layered heart which will work perfectly for Walentines Day.
 I used cardboards, hdf base and Laserowe Love papers. In this collection You can find straps with tags or leaves on them and big sheets to cut out from, so completing the composition is a breeze and the project Imade hasn't used any punchbooks.









Użyłm / I used





Mam nadzieję, że mój projekt zainspiruje Was do tworzenia prac Walentynkowych ślubnych i nie tylko. Energetyczne kolory kolekcji dodają energii w te pochmurne dni...

Pozdrawiam

 I hope that my work will inspire You to create many wedding- or Valentine-themed gifts and many more. Those energetic colours sholud give us more flow in this gray weather...

Best wishes
Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz