niedziela, 14 czerwca 2020

Baby Album / Album dla Malucha - Vintage Baby Girl

Witajcie Przyjaciele,
dziś chciałabym Wam pokazać  album w pudełku. Wykorzystam przepiękną kolekcję Vintage Baby Girl od Laserowe LOVE. Dodałam też trochę tekturek, które uzupełniły mój projekt. Album pomieści sporo zdjęć małej dziewczynki i będzie miłą pamiątką dla niej i dla jej bliskich.

Hello Friends, 
today I'm sharing baby girl album with a box. I will use the beautiful Vintage Baby Girl collection from Laserowe LOVE. I also added some chipboard that complemented my project. The album will contain a lot of photos of a little girl and will be a nice souvenir for her and her loved ones.
















Użyłam: / I used:




Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba, dziękuję.

Hope you like it, thank you. 


1 komentarz:

  1. Ale uroczy <3 Każdy rodzic chciałby mieć taki albumik wspomnień :**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń