piątek, 12 czerwca 2020

Card with Pop Up Panel/ Kartka z Pop Up panelem

Hello friends!
Today I want to show you how I created a Z-fold card with Pop Up panel. I used papers and clippings from the Rainbow Unicorn collection. Cute sitting unicorn with balloons fits perfectly to this type of card, isn't it :-)?

Witajcie przyjaciele!
Dziś chcę vam pokazać, jak zrobiłam kartkę składana w Z (Z-fold) z Pop Up panelem. Użyłam papierów i wycinków z kolekcji Rainbow Unicorn. Słodki siedzący jednorożec z balonami doskonale pasuje do tego typu kartki, prawda :-)?







Crafting this card is easy. The basis is a Z-fold card. I attached the technical layout with dimensions and scores for the card.

Utworzenie tej karty jest łatwe. Podstawą jest kartka Z-fold. Dołączyłam rysunek z wymiarami i sposobem bigowania kartki.
How I made this card, can be found in the video.

Jak stworzyłam tę kartę, możesz dowiedzieć się w wideo.



I've used:

Użyłam:








I wish you a lot of fun creating :-).

Życzę dobrej zabawy w tworzeniu :-).

1 komentarz:

  1. Piękna kartka😍 muszę spróbować 😍 niedługo urodziny chrześniaczek😊

    OdpowiedzUsuń