wtorek, 9 czerwca 2020

A romantic card / Romantyczna kartka

Witajcie :)
Dziś pokusiłam się o stworzenie romantycznej kartki z pudełkiem dla kobiety. Kolekcja Vintage Trip idealnie komponuje się z tematem pracy a urocze tekturki są dopełnieniem kompozycji pracy. Całość uzupełniłam kwiatuszkami i wstążką vintage.

Hello :)
Today  I was tempted to create a romantic card with a box for a woman. The Vintage Trip collection fits perfectly  with the theme of the work and the charming cardboard complements the work composition. I supplemented it with flowers and vintage ribbon.







Użyłam: / I used:







Mam nadzieję, że moja inspiracja będzie zachętą do tworzenia z nami i Laserowe Love.
Pozdrawiam, Ania

I hope my inspiration will be an incentive to create with us and Laserowe Love.
Greetings,  Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz