wtorek, 3 listopada 2020

Jesienny mini album z kolekcji Blooming Lullaby
Autumn mini album from Blooming Lullaby collection

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja to (już niemal tradycyjnie) mini albumik na jesienne wspomnienia. W całości został wykonany z kolekcji papierów Lexi Desing Blooming Lullaby. Oprócz charakterystycznych dla jesieni barw - czerwieni, brązów, zieleni, znajdziemy przepiękne motywy graficzne. Tekturki z kolekcji Hello Autumn przepięknie uzupełniły mój projekt. Z tą klolekcją album zrobił się niemal sam!

Hello!
My inspiration today is (almost traditionally) a mini album for autumn memories. It was made entirely from Lexi Desing's collection of papers Blooming Lullaby. Apart from the colors characteristic for autumn - red, brown, green, we can find beautiful graphic motifs. Chipboards from the Hello Autumn collection beautifully complemented my project.With this combination, the album has become almost alone!




Album posiada dość prostą formę folio - przestrzenne kieszenie, harmonijki, czyli mnóstwo miesca na zdjęcia!

The album has a fairly simple form of folio - spacious pockets, harmonics, which means plenty of space for photos!




Użyłam: / I used:




Mam nadzieję, że swoją inspiracją zachęciłam Was do tworzenia opraw na jesienne wspomnienia.
Pozdrawiam cieplutko, Kornelia

I hope that with my inspiration I encouraged you to create frames for autumn memories.
Greetings warmly, Kornelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz