czwartek, 26 listopada 2020

Różana Pamiątka Chrztu Świętego
Rose Memorial of Holy Baptism

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam Pamiątkę Chrztu Świętego w formie exploding boxa. Wykorzystałam kolekcję papierów First Love od Laserowe LOVE oraz tekturkę napis i stempel do róży, który jest idealny do robienia własnych kwiatów. Moje róże tym razem są białe, bo to symbol czystości i miłości, więc idealnie pasują na taką okazję. Uniwersalna kolorystyka sprawia, że mój projekt nadaje się na prezent zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca. Ścianki pudełeczka są skromnie ozdobione, znajdują się na nich 4 kieszonki z tagami na życzenia lub inny teks. Można też umieścić w nich pieniądze. Na środku znajduje się pudełeczko do przechowywania białej szatki lub bucików z tej uroczystości. Zapraszam do oglądania!

Hello!
For today's inspiration, I have prepared the Holy Baptism Memorial in the exploding box. I used the First Love papers collection from Laserowe LOVE and a chipboard with an inscription and a rose stamp, which is perfect for making my own flowers. My roses are white this time, because they are a symbol of purity and love, so they are perfect for such an occasion. The universal colors make my design a perfect gift for both a girl and a boy. The walls of the box are modestly decorated, there are 4 pockets with tags for wishes or other text. You can also put money in them. In the middle there is a box for storing white clothes or shoes from this celebration. Enjoy!








Użyłam: / I used:





Mam nadzieję, że mój projekt Was zainspiruje do tworzenia. Uściski! 

I hope that my project will inspire you to create.  Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz