piątek, 16 września 2022

Jesienny dekor w stylu steampunk
Autumn steampunk decor

 Witajcie!

Za oknami przybywa nam barw jesieni - soczyste pomarańcze, intensywne czerwienie zestawione z brązami czy typowym nudziakiem.
Jeśli podobają Ci się barwy ziemi, zapraszam Cię dziś do obejrzenia inspiracji
naszej projektantki Doroty, w steampunkowej odsłonie w formie dekoru.

"W tej inspiracji wykorzystałam bazę hdf - ramkę z trybikami i trybiki z kolekcji "Steampunk Heaven"
Laserowe Love oraz kilka odlewów z foremek.
Ozdabianie zaczęłam od zagruntowania bazy i hdf - kowych trybików białym gessem. Następnie na wierzch ramki, przez szablon naniosłam pastę modelującą.
Poczekałam aż wszystkie elementy wyschną.
Całość skleiłam tworząc tym samym końcowy zarys kompozycji. Uzupełniłam ją kulkami 3D w różnych rozmiarach, które po wyschnięciu kleju również zagessowałam.
W dalszej części pracę pokolorowałam, decydując się na połączenie dwóch odcieni brązów.
Kiedy skończyłam nakładanie farb, dokładnie wysuszyłam pracę, po czym metodą ‘suchego pędzla’ wydobyłam strukturę pracy używając gesso.
Finalnie zaakcentowałam dekor używając odrobiny złotego wosku".



Hello! Outside the windows, we see the colors of autumn - juicy oranges, intense reds combined with browns or a typical bore. If you like earth colors, I invite you today to take a look at the inspiration our designer Dorota, in a steampunk version in the form of a decor. "In this inspiration I used the hdf base frame with cogs and cogs from the" Steampunk Heaven" collection and a few mold casts. I started decorating by priming the base and hdf cogs with white gesso. Then I appliying a modeling paste through a template to the top of the frame. I waited to dry for all the elements. I glued the whole thing together, thus creating the final outline of the composition. I supplemented it with 3D balls in various sizes, which I also scraped after the glue dries. Later on, I colored the work, choosing to combine two shades of brown. When I finished applying the paints, I thoroughly dried the work, and then using the "dry brush" method to extract the structure of the work using gesso. Finally, I accentuated the decor with a little golden wax. "













Dorota użyła / Dorota used :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz