piątek, 9 września 2022

Prezent na Dzień Chłopaka
A gift for a man

 Witajcie!

Wiele z Was twierdzi, że nie lubi robić prac dla mężczyzn. Bo trudne, bo nie wiecie, co zrobić, bo nie lubicie steampunku. Nasza projektantka Ewa Le Secret Art Eve ma dla Was pomysł na męski prezent. Nie znajdziecie w nim ani jednego trybku. Popatrzcie, co sama Ewa o nim pisze i zainspirujcie się.

"Dzień Chłopaka zbliża się wielkimi krokami i z tej okazji ozdobiłam bazę HDF -  ramkę prostokątną z ornamentem. Będzie to wspaniały prezent dla mojego kochanego męża i włożymy tam wspólne zdjęcie. Ramkę na początku pomalowałam białą farbą akrylową. Następnie po wyschnięciu posmarowałam preparatem jednoskładnikowym do spękań i podsuszyłam nagrzewnicą, a na końcu pomalowałam zieloną farbą akrylową i czekałam na śliczny efekt popękania farby. Uwielbiam używać do swoich prac takich preparatów. Do ozdoby użyłam również potuszowaną tekturkę, trochę starszą, ale nadal wspaniałą kolekcję „Lavender Date” od Laserowe Love i paseczek napisu z kolekcji „Men’s Word” od Lexi design. Pracę ozdobiłam dodatkowo własnoręcznie wykonanymi kwiatami ze stempla od Laserowe Love i z papieru akwarelowego ze sklepu Laserowe Love."


Hello Friends!

Many of you say you don't like to do men's work. Because difficult, because you don't know what to do, because you don't like steampunk. Our designer Ewa Le Secret Art Eve has an idea for a manly gift for you. You won't find a single cog in it. Take a look at what Eve herself writes about it and get inspired. "Boy's Day is fast approaching and on this occasion I decorated the HDF base - a rectangular frame with an ornament. It will be a great gift for my dear husband and we will put a joint photo there. I painted the frame at first with white acrylic paint. Then, after it dried, I brushed it with one-component cracking agent and dried it with a heater, and finally I painted it with green acrylic paint and waited for the lovely cracking effect of the paint. I love using such preparations for my works. For decoration, I also used a tinted chipboard, a little older, but still gorgeous "Lavender Date" collection from Laserowe Love and a strip of lettering from the "Men's Word" collection from Lexi design. I additionally decorated the work with handmade flowers from a stamp from Laserowe Love and watercolor paper from the Laserowe Love store."












Ewa użyła / Ewa used:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz