środa, 1 listopada 2017

W jesiennym nastroju

Witajcie! Dziś szczególna data w naszym kalendarzu. To czas, kiedy szczególnie myślimy o tych, których już z nami nie ma. Jesienna aura dodatkowo podkreśla atmosferę zadumy i skłania do wspomnień. Postanowiłam wprowadzić ten nieco nostalgiczny nastrój na bloga i zaaranżować jesienną dekorację, utrzymaną w stonowanych barwach. Do wykonania dekoracji użyłam dużego lampionu z kolekcji "Winter Fun". Konstrukcję pokryłam w całości białym gesso, dzięki czemu stała się wspaniałym tłem dla bogatej kompozycji jesiennych liści i własnoręcznie wykonanych kwiatów. Po umieszczeniu w jej wnętrzu miniaturowej żaróweczki, będzie pięknie rozświetlała mrok, w długie, jesienne wieczory.







Do wykonania pracy użyłam:

 

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz