wtorek, 7 sierpnia 2018

Kartka na letnie uroczystości / Card for a summer celebrations

Witajcie!
W końcu mamy przyjemność zakosztować prawdziwie letniej aury! Uwielbiam pełne słońca dni, bo one zawsze wprawiają mnie w doskonały nastrój. A gdy mam dobre samopoczucie, to stworzenie wielobarwnej kartki na letnie uroczystości przychodzi mi z łatwością. Szczególnie, jeśli sięgnę po papiery z kolekcji "Indiana", które są idealne do letnich prac.
Postanowiłam stworzyć prostą kartkę z wiankiem, który wycięłam z arkusza z grafikami. Umieściłam wianek na ciemnym tle, aby go bardziej wyeksponować. Dodałam kilka kwiatów oraz wycięte z dołączonego do kolekcji paska motyle. Napis pochodzi z kolej z paska dołączonego do kolekcji "Be With Me".
Hello!
In the end, we have the pleasure to enjoy the summer aura! I love sun-filled days because they always put me in the perfect mood. And when I feel well, it's easy for me to create a colorful card for a summer celebrations. Especially if I choose the papers from the "Indiana" collection, they are perfect for summer work.
I decided to create a simple card with a wreath, which I cut from a sheet of graphics. I placed a wreath against a dark background to make it more prominent. I added a few flowers and cut from butterflies attached to the collection. The inscription comes from the line from the bar attached to the "Be With Me" collection.








Wykorzystałam:
I used:

 
  

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz