wtorek, 14 sierpnia 2018

Polecieć w chmury // Let's fly away

Większość z Was pewnie już po urlopach albo w trakcie. Ja dopiero planuję swój wyjazd a w międzyczasie w mojej pracowni powstają kolejne kartki. 

Summertime is nearly gone and probably everyone forgot about holiday, I am still planning my trip in a meantime preparing cards in my craft room.

Na dziś przygotowałam dla Was kartkę dla miłośnika samolotów. Pokażę Wam jak wykorzystałam tekturkę z jednej z najnowszych kolekcji "Vintage Baby". Są w niej świetne tekturki, także 3D. 

Wybrałam tekturkę z "samolotem", która składa się z dwóch elementów, bazę zostawiłam w naturalnym kolorze a górną - ażurową część potuszowałam tuszem. Powstał w ten sposób fajny dwuwymiarowy efekt. Do wykonania kartki wykorzystałam dwa arkusze z kolekcji "Vintage Baby Boy""Vintage Baby Boy 04" oraz "Vintage Baby Boy 02"

I have prepared card for a plane lover. I want to show you how I used chipboard from the newest collection "Vintage Baby". There is plenty to choose even 3D ones.
My choice was "vintage plane", I left base in natural color and inked top one. To create my card I used papers from "Vintage Baby Boy"collection: "Vintage Baby Boy 04" and "Vintage Baby Boy 02".




Wykorzystałam / I have used:

 Vintage Boy 02  Vintage Boy 04  Vintage Baby - samolot


Pozdrawiam // Have a nice day


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz