piątek, 17 sierpnia 2018

Spełnione marzenia / Dreams come true

Witajcie,
Moja dzisiejsza praca to kartka okolicznościowa, w której wykorzystałam  kolekcję "Lavender Date"  i z najnowszej kolekcji tekturkę  Ramka okrągła ornamenty - "Vintage Ornaments"
Hello,
My work today is a wedding card in which I used the collection "Lavender Date" and from the latest collection of cardboard  Ramka okrągła ornamenty - "Vintage Ornaments"

W pracy wykorzystałam taśmę na gumce, kwiaty ręcznie robione z foamiranu, trochę błyskotek. Wszystko ciut pomazałam gesso i farbami akwarelowymi, pochlapałam splash i gotowe :)
At work, I used a tape on an elastic band, handmade flowers made of foamiran, some trinkets. I smeared  gesso and watercolor paints, I splashed splash and ready :)





 Materiały wykorzystane w tym projekcie:
The materials I used in this project:

 
   

Do zobaczenia!
Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz