czwartek, 16 sierpnia 2018

I lost myself - LO

Witajcie!
Dawno nie robiłam dla was LO, więc dzisiaj postanowiłam pokazać wam moje ostatnie.
Wykorzystałam papier nr 04 z kolekcji 'Vintage Gentelman' w pięknym odcieniu dżinsowego niebieskiego. Papier ma niesamowity klimat, który idealnie pasował do zdjęć oraz zamysłu mojej pracy.
Hello!
I have not done LO for you for a long time, so today I decided to show you my latest.
I used paper No. 04 from the 'Vintage Gentelman' collection in a beautiful shade of denim blue. The paper has an amazing atmosphere that perfectly suited the photos and the design of my work.



 











Pracę chciałam utrzymać w kolorach dominujących na zdjęciach, więc skupiłam się głównie na czerni i czerwieni. Tekturki zostały pomalowane czarną farbką metaliczną z serii Sparks od Finnabair w kolorze Raven's Black, która cudownie się błyszczy. Czerwone róże dodałam by podkreślić czerwień ust bohaterki zdjęć.
I wanted to keep the work in dominant colors from the pictures, so I focused mainly on black and red. The chipboards have been painted with black metallic paint from series of Sparks from Finnabair in color the Raven's Black, which shines wonderfully. I added red roses to emphasize the red lips of the heroine of the photos.





Całość wyszła troszkę mroczna, trochę dziwna, jednak lubię od czasu do czasu stworzyć coś takiego innego. Mam nadzieję, że praca wam się podobała, tym postem żegnam się z wami, to była moja ostatnia inspiracja dla Laserowe Love, ogromnie dziękuję właścicielce sklepu oraz naszej koordynatorce za ten wspaniały czas, będę bardzo miło wspominać współpracę z wami!
Ja zapraszam was na zakupy do sklepu z którego wykorzystałam:
The whole thing came out a bit dark, a bit strange, but I like to create something different from time to time. I hope that you liked the work, I would say goodbye to you with this post, it was my last inspiration for Laserowe Love, thank you very much to the owner of the store and our coordinator for this wonderful time, I will be very pleased to mention cooperation with you!

I invite you to shop for the store from which I used:

        


Pozdrawiam!
Regards!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz