poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Słodki miś / Sweet Teddy


Cześć przyjaciele, tu Sabrina! Dzisiaj jestem tutaj, aby pokazać Wam moją nową kartkę Sweet Teddy!
Hi friends, I'm Sabrina and today I'm here to show you my new Sweet Teddy card!


Wyciąłem obrazek misia od Vintage Baby Girl- 01.

I cut out the image of the teddy bear from Vintage Baby Girl- 01.


Rozerwałam kawałek tektury falistej, na którą następnie znałożyłam Glimmer Paste Nuvo.

I ripped a piece of corrugated cardboard that I then messed with the Glimmer Paste Nuvo.



Z  paska - Vintage Baby Girl wyciąłem tag z niedźwiedziem, pod którym przykleiłem dwie papierowe słomki.

From Pasek - Vintage Baby Girl - 01 - Laserowe  I cut out the tag with the bear, under which I glued two paper straws.


Zacząłem budować kompozycję mojej kartki, składając części.

And I started to build my card by assembling the pieces.


Najpierw przykleiłem metkę, następnie na tekturze falistej położyłem trochę grubości, na której wcześniej przykleiłem obraz niedźwiedzia, a na końcu dodałem wszystkie elementy dekoracyjne (zawsze zabrudzone pastą Glimmer): kwiaty, tekturkę - Roślinytekturkę - Buciki dla dziewczynki.

I first glued the tag, then I put some thicknesses on the corrugated cardboard on which I previously glued the image of the bear and finally I added all the decorative elements (always dirty with the Glimmer Paste): flowers, Tekturka - Rośliny,   Tekturka - Buciki dla dziewczynki.  



 Moja karta jest gotowa!

My card is ready !!

Hugs Sabrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz