sobota, 28 stycznia 2017

Chrzest Święty - kartka z gołąbkiem

Większość z Was doskonale wie, że jestem "notesowa". Jednak nie tak zaczynałam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Zapewne Was nie zaskoczę informacją, że pierwsze kroki stawiałam w kartkach. To klienci ukierunkowali mnie na notesy. Oni je chcieli, a ja coraz lepiej czułam się pracując na formacie A5.
Zdarza się jednak, że ktoś kto pamięta moje początki, prosi o kartkę. W związku z tym, dzisiaj przychodzę inspirować Was kartką z okazji Chrztu Świętego. W pracy użyłam pastelowych odcieni niebieskiego i szarego, z niewielkim dodatkiem bieli. Całą kompozycję uzupełniła tekturka Laserowe LOVE z gołębiem - symbolem Ducha Świętego.

Most of you may know that I like notebooks. But that's not the way I started my scrapbooking adventure. Some of you won't be surprised I made my first steps in cards. It were clients who steered me into notebooks. They wanted them and I started to feel comfortable with A5 format.
However, there is someone from time to time who remebembers my begginings and asks for a card. Therefore, today I'm coming to inspire you with a card on the occasion of baptism. In my work I used pastel shades of blue and grey with the addtion of whtie. Whole compositoin is made complete with Laserowe LOVE chipboard with a dove - a symbol of Holy Ghost.



W pracy użyłam:

In my work I used:


Pozdrawiam,

Best regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz