piątek, 6 stycznia 2017

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Witajcie,

wczoraj w sklepie LaseroweLOVE pojawiły się nowe tekturki z kolekcji MEMORIES. Znajdziecie wśród niej tekturki na Dzień Babci i Dzień Dziadka: napisy, serduszka, portret starszego państwa, jednak są wśród tej kolekcji również uniwersalne ażurowe tła czy pięknie zdobione rameczki. Bardzo serdecznie zapraszamy do naszego sklepu na zakupy.
A dziś 3 nasze projektantki przygotowały inspiracje z tekturkami z tej kolekcji.

Hello,

Yesterday in LaseroweLOVE shop new chipboards from MEMORIES collection appeared. You can find there chipboards for Grandmother’s Day and Grandfather’s Day: inscriptions, hearts, elderly couple’s portrait but also universal openwork backgrounds or beautifully decorated frames. We invite you very kindly to our shop.


Dzień Babci i Dzień Dziadka ... dwa wyjątkowe styczniowe dni, w których wracają piękne wspomnienia. Ciepły dom, troskliwa opieka, czas na pogaduchy, wspólne gotowanie, mnóstwo kwiatów w ogrodzie i krzaki malin przy płocie.
Moja dzisiejsza praca inspirowana jest właśnie tymi pięknymi wspomnieniami. Śliczną okolicznościową tekturkę pocięłam. Ażurowe tło tekturki wykorzystałam jako płotek i ozdobiłam kwiatami. Napis pokolorowałam tuszami, natomiast bazę pod napis zabarwiłam farbą akrylową i pastą satynową.


Grandmother’s Day and Grandfather’s Day… two special January days on which beautiful memories come back. A warm house, solicitous care, time for chatting, cooking together, a garden full of flowers and raspberry bushes by the fence.
My today’s work is inspired by these beautiful memories. I cut a cute occasional chipboard. I used an openwork background as a fence and decorated with flowers. I coloured the inscription with inks and coloured a base for the inscription with acryl paint and satin paste.




Ja przygotowałam karteczkę dla dziadka - użyłam 2 tekturek: uniwersalnej kratki ażurowej  oraz napisu kochanemu dziadkowi. Kratkę pozostawiłam naturalną natomiast napis pokryłam tuszem do embossingu i posypałam pudrem limonkowym, który później stopiłam. Męskiego charakteru kartce nadałam poprzez kolorystykę ... ale nie mogło zabraknąć kwiatów. Wszystkie tagi i banerki podkleiłam na kosteczkach, przez co praca jest mocno przestrzenna.


I prepared a card for a grandfather – I used 2 chipboards: a universal openwork chequered pattern and an inscription For beloved grandfather. I left the checkered pattern as it is but covered the inscription with an ink for embossing and sprinkled with lime powder, which I later melted. A man character of the card was given by the colours… but the flowers couldn’t be missed. All tags and banners were glued on dies, which makes the work very spatial.





Z okazji Dnia Babci i Dziadka postanowiłam zrobić bogato zdobioną, warstwową kartkę. Użyłam jednego arkusza papieru UHK Gallery z kolekcji Pastel. Dodałam papierowe kwiaty, koronkę, wstążki, sznurek woskowany lecz najważniejszą rolę pełni tekturka "Babcia i Dziadka w sercu - Memories".

On Grandmother's Day and Grandfather's Day I decided to make a richly decorated, layered card. I used one sheet of UHK Gallery paper from Pastel collection. I added paper flowers, lace, ribbons, waxed twine but the most important role has a chipboard "Grandma and Grandpa in the heart - Memories". 




 Pozdrawiam serdecznie,
With kind regard,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz