poniedziałek, 27 lutego 2017

Romantyczny przepiśnik


Notes kulinarny jest bardzo przydatną rzeczą. Niezbędny w kuchni osoby lubiącej eksperymenty, bo przecież pomysły trzeba gdzieś spisać, jak i całkowitego laika, gdyż ten potrzebuje miejsca na zapisanie każdego szczegółu, który trzeba wykonać, by powstało nowe danie. Osoby pomiędzy laikiem, a eksperymentatorem zapewne wykorzystają go na zapisanie przepisu od sąsiadki.

Ile gustów kulinarnych, tyle samo wymarzonych przepiśników. Moje notesy są zazwyczaj kolorowe, ale na półkach sklepu Laserowe LOVE pojawiły się niedawno papiery firmy ITD Collection. Nie mogłam się więc oprzeć przed wykonaniem notesu w trochę innym stylu. Tym bardziej, że w ofercie firmy są też świetne grafiki.
W klimat mojego przepiśnika doskonale wpasowała się tekturowa ramka z kolekcji Paroles. Grafika okazała się odrobinę za wąska w stosunku do ramki. Dla jej poszerzenia użyłam ozdobnego brzegu z arkusza papieru. W kompozycji, poza ramką i grafiką, użyłam border wycięty dziurkaczem brzegowym. Papiery ITD Collection nie potrzebują bogatych zdobień, bo same w sobie są już zdobieniem.
Z racji tego, że wyżej wspomniane papiery są nowością w sklepie Laserowe LOVE, a ja sama pierwszy raz na nich pracowałam, to chciałabym wspomnieć o ich zaletach. Papiery do scrapbookingu z tej firmy mają 3 ozdobne brzegi, które można świetnie wykorzystać w swoich pracach. Dodatkowym atutem jest to, że równo zaginają się na okładce, nie ma potrzeby wcześniejszego bigowania. Nic nie pęka na brzegach. Papier ma gramaturę 200g/m2 i nie marszczy się od kleju.
Pora więc na przedstawienie przedmiotu, nad którym tak się dzisiaj rozpisałam. Oto i on:




W pracy użyłam:

  Papier ozdobny biały tkanina lniana A4 246g 20 ark.


Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz