wtorek, 31 lipca 2018

Alterowana Ramka/ Altered Frame

Witajcie! Połowa wakacji już za nami, jednak ja dalej cieszę się ogromną ilością słońca i pięknymi widokami. Jednak oprócz leniuchowania tworzę i dzisiaj chciałam wam pokazać mój nowy projekt, a jest to alterowana ramka.
Hello! Half of the holidays are behind us, but I am still enjoying the great amount of sun and beautiful views. However, in addition to lazing, I create and today I wanted to show you my new project, and it is an altered frame.



Niedawno wykorzystałam szybkę z ramki, ale co zrobić z ramką? Absolutnie jej nie wyrzucę! Postanowiłam obwiąząć ramkę sznurkiem, a na środku stworzyć jakąś ciekawą kompozycję.
I recently used the glass from a frame, but what to do with the frame? I will not throw it away! 
I decided to wrap the frame with a string, and create an interesting composition in the middle.






Całość została pomalowana na czarno, a koloru nadały metaliczne farby Finnabair z serii Sparks.
The whole was painted black and the colors were given by Finnabair metallic paints from the Sparks series.


Centralnym elementem jest buteleczka wypełniona płatkami miki z zamkniętym w niej dmuchawcem, który znalazłam w drodze do domu.
The central element is a bottle filled with mica flakes with a dandelion closed in it, which I found on my way home.


Ostatnim elementem jest tekturka z serii 'Indiana' z napisem 'Follow your dreams', którą pomalowałam czarnym gessem i farbami metalicznymi.
The last element is a chipboard from the 'Indiana' series with the sentence 'Follow your dreams', which I painted with black gessos and metallic paints.


Mam nadzieję, że spodobała wam się moja wersja wykorzystania ramki w pracy, zapraszam was na zakupy do sklepu i tworzenia!
I hope you liked my version of using the frame at work, I invite you to shop and create!




Pozdrawiam!
Regards!

Wykorzystałam:
I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz