poniedziałek, 16 lipca 2018

Vintage Tropical Island na emeryturę

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam moją kartkę z kolekcji Vintage Tropical Island. U mnie powstała kartka z okazji przejścia na emeryturę. Papiery oprócz wyrazistych wzorów mają również strony dość uniwersalne, które z powodzeniem sprawdziłyby się na kartkach urodzinowych lub imieninowych. Ja wykonałam kartkę dla emerytki, energetyczny kolor papiery oraz tagi do wycięcia z pasków idealnie pasują na taką okazję.

Hello, tady I will show you my card from the Vintage Tropical Island collection. My card was created for the occasion of retriment. In addition to expressive patterns, the papers also have quite universal pages that would be successful on birthday cards. I made a cars of the papers and the tags from belts to cut, they fit perfectly for this occasion.




Użyłam:
I used:

 

Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz