poniedziałek, 23 lipca 2018

Trójkołowy rowerek 3D "Vintage Baby" - jak złożyć?

Trójkołowy rowerek 3d- Vintage Baby- jak go złożyć i gdzie wykorzystać?
Tricycle 3d bike - Vintage Baby - how to place it and where to use it?

Witajcie, jak zauważyliście, półki sklepowe Laserowe Love uginają się od szerokiej oferty tekturek stworzonej do kolekcji Vintage Baby Boy oraz Vintage Baby Girl. Ja oniemiałam z zachwytu mając je już w dłoniach, a w głowie w tempie błyskawicznym pojawiały się pomysły na nowe projekty. Chciałam przygotować dla Was coś specjalnego, nie ukrywam, że wybór w tekturkach był trudny, ale ostatecznie zdecydowałam się na rowerek trójkołowy 3d- Vintage Baby.
Hello, as you have noticed, the Laserowe Love store shelves are bending from the wide range of cardboard created for the Vintage Baby Boy and Vintage Baby Girl collection. I was dumbfounded having them in my hands, and in my mind ideas for new projects appeared at a rapid pace. I wanted to prepare something special for you, I do not hide that the choice in cardboard was difficult, but in the end I decided to wear a 3D-Vintage Baby bicycle.

Rowerek trójkołowy jest na tyle uniwersalny, że idealnie komponuje się w dziewczęcych jak i chłopięcych pracach przestrzennych na różne okazje. Wybrałam kolekcję Vintage Baby Girl i jedną z najmilszych okazji do świętowania przez dzieci- urodziny. Poniżej zdjęcia z efektem końcowym.
The tricycle is so versatile that it fits perfectly in girls' and boy's spatial works for different occasions. I chose the Vintage Baby Girl collection and one of the nicest occasions to celebrate by children's birthday. Below photos with the final effect.










Zapraszam Was na film z instrukcją poprawnego złożenia rowerka.
I invite you to the movie with instructions on how to properly assemble the bike.


Użyłam:
I used:

   

  

  



Pozdrawiam
Regards


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz