piątek, 27 lipca 2018

Czekoladownik // Chocolate box

Dzisiaj chciałam pokazać Wam tropikalny czekoladownik wykonany z najnowszej kolekcji "Vintage Tropical Island".
Today I'd like to show chocolate box I made with the newest collection "Vintage Tropical Island".

Do wykonania użyłam kilku arkuszy: "Vintage Tropical 01", "Vintage Tropical 02", "Vintage Tropical 03 oraz ramkę "Paroles"
I have used three different cardstocks: "Vintage Tropical 01", "Vintage Tropical 02", "Vintage Tropical 03 and beautiful chipboard frame "Paroles".
Z arkusza numer 2 wycięłam dodatkowo liście.
"Vintage Tropical 02" is full of beutiful tropical leaves and I cut them out to decorate my tag.



Ozdobiłam też środek czekoladownika.
I  decorated inside of my box as well.
a na zdjęciu poniżej rzut z góry na całość z wafelkiem bo czekoladki chwilowo brak.
Here you can check out almost all sided of the box, chocolate will fit ideally in the pocket.

Wykorzystałam// I have used:
 tropical 01 tropical  02 tropical 03
 pasek - vintage tropical paroles - ramka



Miłego dnia // Have a nice day



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz