niedziela, 2 września 2018

Coś się kończy...

Witajcie w ostatni wakacyjny wieczór. Lato wprawdzie jeszcze się nie kończy, ale już czuć w powietrzu wyraźną zapowiedź zbliżającej się jesieni. Wraz z końcem wakacji kończy się moja współpraca z Laserowe LOVE. Przez wiele miesięcy miałam przyjemność pracować na świetnych produktach, tworzyć inspiracje, które mam nadzieję, były dla Was interesujące. Dzięki niezwykle utalentowanej Twórczyni marki Laserowe LOVE, Renacie, praca z papierami i tekturkami była ogromną przyjemnością i myślę, że nadal będę chętnie sięgać po te produkty.
Przy okazji współpracy poznałam wspaniałe i kreatywne dziewczyny, którym dziękuję za wspólnie spędzony w DT czas oraz życzę samych sukcesów na polach twórczej działalności.

Na swoją pożegnalną inspirację przygotowałam kartki, w których dopatrzycie się pewnych zwiastunów nadchodzącej jesieni. Do ich wykonania posłużyłam się papierami z kolekcji "Vintage Gentelman". Wykorzystałam też tekturki w kształcie wianków, które stały się głównymi elementami kartek. Resztę załatwiły media.











Wykorzystałam:

 
  

Kochani, fajnie się było tu z Wami spotykać! Pozdrawiam serdecznie!
Już wkrótce poznacie nowy Team!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz