piątek, 28 września 2018

Tropical holiday minialbum

Hi there!
Today I have a summer inspiration for you. There's autumn outside, cold and rainy weather, and we need to warm up a little bit. ;)

Cześć! Dziś mam dla ciebie letnią inspirację. Jest jesień na zewnątrz, zimna i deszczowa pogoda, i musimy trochę się rozgrzać. ;)




I was very impressed by this pretty tropical collection because of its colours, motives and the most important -  illustrations. You must fall in love with those pictures of chameleon, toucan, flamingo, parrot and so on. While creating this album I felt like being on exotic holiday :)

Byłem pod wrażeniem tej pięknej tropikalnej kolekcji ze względu na jej kolory, motywy i najważniejsze - ilustracje. Musisz się zakochać w tych obrazach kameleona, tukana, flaminga, papugi i tak dalej. Tworząc ten album czułem się jak na egzotycznych wakacjach :)






Minialbum contains pockets for photographs, scraps and paper souvenirs (postcards, tickets, pictures and so on). There's also some space for memo. 

Minialbum zawiera kieszenie na zdjęcia, skrawki i papierowe pamiątki (pocztówki, bilety, zdjęcia i tak dalej). Jest też miejsce na notatkę.







I love white colour. It's my favourite colour in everything and how you may see, white always dominates on my projects, too. And everything matches with white so my final project has got a delicate appearance with a few marked elements.

Uwielbiam biały kolor. To mój ulubiony kolor we wszystkim i jak widać, biały zawsze dominuje w moich projektach. Wszystko pasuje do bieli, więc mój finalny projekt ma delikatny wygląd z kilkoma zaznaczonymi elementami.









I used: / Użyłam:








Have a great day! And steal a little bit of time during weekend and create a beautiful handmade album for your beloved holiday memories. ;)

Miłego dnia! I kradnij trochę czasu podczas weekendu i stwórz piękny, ręcznie robiony album na Twoje ulubione wspomnienia z wakacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz