sobota, 22 września 2018

Męska kartka vintage

Witajcie:)
Z miłości do kolekcji Vintage Gentelman, postanowiłam zainspirować Was po sięganie po te cudne papiery w swoich pracach. Tym razem wykonałam męską kartkę z trybikami i motywem foto aparatu retro. Ozdobiłam ją także kilkoma metalowymi ćwiekami i białą farbą akrylową. Wykorzystałam również papiery z kolekcji Coffee Time

Salutations:) fro
With love to the Vintage Gentelman collection, I to inspire you once more towards reaching for those marvelous papers in your works. This time I made manly card with cogs and retro camera theme. I decorated them also with few metal studs and white acrylic paints.Likewise, I used papers from Coffee Time collection.








 Użyłam / J used



 Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadła Wam do gustu.
Serdecznie pozdrawiam:)

J very much hope so that my inspirations will appeal to you all.
Yours truly
Anna



2 komentarze: