niedziela, 2 grudnia 2018

Christmas decorations / Ozdoby świąteczne

Hi Laserowe Lovers!
December is here and we start to decorate our homes with wreaths, decorations, candles, garlands, Christmas socks and so on. Today I prepared for you an inspiration for Christmas decorations which are great for hanging on the wall or door (somewhere inside of your house because of paper embellishments) :)

Cześć Laserowe Lovers!
Jest już grudzień i zaczynamy dekorować nasze domy wieńcami, dekoracjami, świecami, girlandami, świątecznymi skarpetami i tak dalej. Dziś przygotowałem dla Ciebie inspirację do świątecznych dekoracji, które świetnie nadają się do zawieszenia na ścianie lub drzwiach (gdzieś wewnątrz twojego domu z powodu ozdób papieru) :)


Few days ago my mum gave me a bare wreath and asked me to decorate it in Christmas theme. This is not the first time. She has got two or three wreaths from me in different motives. Also my future mother-in-law. I love to decorate bare wreath in spring, summer, autumn or Christmas theme and give it to my beloved ones as a gift in the beginning of the season. So I got out my scrapbook "candy" and started to decorate this new one. :) 

Kilka dni temu moja mama dała mi nagi wieniec i poprosiła mnie o dekorowanie go w świątecznym motywie. To nie pierwszy raz. Ma ode mnie dwa lub trzy wieńce z różnych motywów. Także moja przyszła teściowa. Uwielbiam dekorować gołym wieńcem wiosną, latem, jesienią lub świątecznym motywem i dawać go moim ukochanym jako prezent na początku sezonu. Więc wydostałem "cukierek" z mojego albumu i zacząłem dekorować ten nowy.


I used the illustrations from the collection Christmas with Elves, winter and Christmas chipboards, glitter stars, Christmas roses, ribbon, Slovak inscription (a stamp Beautiful Christmas), sequins, paper and chipboard snowflakes, gauze, fake snow, jingle bell and pom-poms. 

Wykorzystałem ilustracje z kolekcji Świąteczne z Elfami, zimowe i świąteczne płyty wiórowe, gwiazdy świecidełka, róże świąteczne, wstążki, słowacki napis (pieczęć Piękne Święta Bożego Narodzenia), cekiny, płatki śniegu z papieru i płyt wiórowych, gazę, sztuczny śnieg, dzwonek i pom- poms.



The final wreath is so cute, right? Those gingerbread pictures are one of the cutest things I've ever seen. :) 

Ostateczny wieniec jest taki słodki, prawda? Te piernikowe zdjęcia to jedna z najsłodszych rzeczy, jakie widziałem.




And as I have finished to decorate this wreath I took Laserowe Love's base of Christmas tree and decorated it, too. When there's a taste I can't stop crafting. :D So I created a nice hanging tree decoration :)

I jak już skończyłem dekorować ten wieniec, wziąłem podstawę choinki i udekorowałem ją. Kiedy jest smak, nie mogę przestać tworzyć. : D Więc stworzyłem fajną wiszącą dekorację :)






I used: / Użyłam:









Enjoy your Christmas crafting!
Miłego tworzenia w świątecznym charakterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz