poniedziałek, 17 grudnia 2018

Święta tuż tuż... | Christmas is now...

Hej hej :)
Zapraszam Was dzisiaj na szybką i prostą inspirację :) - zawieszka ze skandynawskim gnomem :)
Użyłam kolekcji papierów Vintage Christmas i dwóch tekturek. Napis wycięłam z tytułowego paska z elementami do wycięcia.

Hey :)
Today I have to show You a hanging decor with scandinavian gnome :) 
To create it I used Vintage Christmas collection and two chipboards. A sentence I cut from paper stripe attached to the collection. 



Wykorzystałam wykrojnik gniazdowy - ten sam kształt taga ze sciętymi rogami i trzy różne rozmiary. Ułożyłam je jeden na drugim tworząc tym samym ciekawą bazę dla mojego Gnoma :). 

I used a nest die - the same shape of a tag but in three different sizes. I glued them together creating interesting base for my Gnome :). 


Postać Gnoma najpierw pokolorowałam markerami, czerwonym i ciepłym szarym, a następnie pokryłam medium Glossy Accent (uwaga: preparat ten może zmienić odcień markera). Gdy medium było jeszcze wilgotne, posypałam mojego Gnoma czerwonym brokatem ;). Tekturkę cukierasową potraktowałam markerem, przy czym kokardkę wyembosowałam.

I coloured my Gnome with markers, red and warm grey, and then i covered with Glossy Accent medium (important: this medium can change the color of your marker). While medium was still wet I put some red brocade on the Gnome. Candy canes are coroured with markers too but bow is covered with embossing powder.



Zwróćcie uwagę na detale tej kolekcji, pięknie wkomponowane w rogach arkuszy...
Give some attention to the details of this collection..






Mam nadzieję, że podpowiedziałam, jak w prosty sposób udekorować dom 
na nadchodzące Święta :)!

I hope I inspired you in making home decorations for Christmas :)!

Wesołych Świąt Kochani!
Merry Christmas To You!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz