wtorek, 21 kwietnia 2020

BABY DECORATIVE FRAME / DZIECIĘCA RAMKA DEKORACYJNA

Hello! I'm Silvia, from Diysil Art.
Today I show you how beautiful this decorated children's frame looks. I also leave you some photos explaining the process, which is very simple. And at the end of the post, also the links to the products used.

Cześć! Nazywam się Silvia z Diysil Art.
Dziś pokażę wam, jak pięknie wygląda ta ozdobiona ramka dla dzieci.
Zostawiam wam również zdjęcia wyjaśniające proces jej powstanie, jest bardzo proste w montażu.
Na końcu postu znajdziecie również linki do użytych produktów.


Details photos / Zdjęcia detali





Photo tutorial / Samouczek fotograficzny

1. Decorate the base with scrap paper cut to size and re-point the mounting holes.
The sides are painted with Pearlizing Medium, which gives it a touch of shine.

1. Udekoruj podstawę wyciętym na wymiar kawałkiem papieru  i ponownie wytnij otwory montażowe.
Boki są pomalowane Pearlizing Medium, co nadaje ramce połysk.


2. I mount the sides.
For the next piece, I put the same paper halfway, and the rest with the same paint.

2. Montuję boki.
Front ramki oklejam tym samym papierem do połowy, a resztę pokrywam samą farbą.


3. I do the same with the next piece, but using a different paper.
I also cover one of the hearts with paper,  and the letters of the title are painted with watercolors.

3. Robię to samo z następnym kawałkiem, ale używam innego papieru.
Pokrywam papierem też jedno z serc, a litery tytułu pomalowałam akwarelami.


4. I assemble the last piece and glue all the decorations.
For the central part, I put a decorative paper cut that will serve to put the photo.

4. Składam ostatni kawałek i przyklejam wszystkie dekoracje.
W środkowej części kładę ozdobną wycinankę, która posłuży do umieszczenia zdjęcia.


And this is the result, it seems to me a nice decorative element!

I to efekt - wydaje mi się, że jest to ładny element dekoracyjny!


Materials I used / Użyte materiały





Hope you like it, thanks!!

Mam nadzieję, że ci się spodoba, dzięki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz