poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Wiosna z Easter Bunny / Spring with Easter Bunny


Cześć Wszystkim!
Dziś przynoszę Wam powiew wiosny. Kolekcja Easter Bunny to piękne, żywe, wiosenne kolory. Wykorzystałam ją do innego niż zwykle projektu. Konstrukcję dla 3 tagów zrobiłam z naturalnych gałązek. Projekt uzupełniłam kwiatami z foamiranu, które zrobiłam własnoręcznie. Tą dekorację można powiesić na drzwiach w pokoju. Do projektu użyłam także tekturek - tagów  z kolekcji First Love, które zabarwiłam tuszami. Liczę, że moja praca zainspiruje Was do tworzenia projektów wiosennych z tej fantastycznej kolekcji.

Hello Everyone!
Today I bring you a breath of spring. The Easter Bunny collection is beautiful, vivid, spring colours. I used it for a different project than usual. I made the construction for 3 tags from natural twigs. I completed the project with foamirane flowers, which I made with my own hands. This decoration can be hung on the door in the room. I also used chipboard tags - First Love, which I colored with ink. I hope that my work will inspire you to create spring projects from this fantastic collection.








Użyłam: 
I used:

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Easter-Bunny-30%2C5-cm-x-30%2C5-cm-Laserowe-LOVE-/2918

https://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Tagi-First-Love-/3623

Pozdrawiam cieplutko
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz