niedziela, 12 kwietnia 2020

Pop Up Gift Box / Upominkowe pudełko Pop up

There are many ways to wrap nicely and give a birthday gift in the form of a gift card. In today's post I'll show you how. I placed the gift card inside a pop up box. I decorated the box with papers from the collection Lavender Date and hid the Chipboard - Basket 3D - Sweet Lavender. In the video you can see how this pop up gift box was created. I also prepared a technical layout according to which you can make such a box.

Istnieje na wiele sposobów na ładnie zapakowanie prezentu urodzinowego w postaci karty podarunkowej. W dzisiejszym poście pokażę Ci jeden z nich. Sprytnie umieściłem kartę podarunkową w pudełku pop up. Pudełko ozdobiłem papierami z kolekcji Lavendar Date i schowałam w środku tekturkę - Koszyk okrągły  z kolekcji Sweet Lavender. W filmie możesz zobaczyć, jak stworzyłam ten projekt. Przygotowałam również schemat, według którego możesz zrobić takie pudełko.








Note: The inscriptions on the box are in Slovak language and mean the following:

Uwaga: Napisy na pudełku są w języku słowackim i oznaczają:

Vyrobené pre teba = Made for you / Stworzony dla ciebie
Krásne narodeniny = Happy Birthday / Wszystkiego najlepszego

Pop Up Gift box in action looks like this :-).

Pop Up pudełko prezentowe w akcji wygląda następująco :-).


Technical layout gift box.

Rysunek pudełka.



If you are interested, watch the video.

Jeśli jesteś zainteresowany, obejrzyj wideo.



I used:
Użyłam:



Have a nice day.

Miłego dnia.




1 komentarz: