wtorek, 28 kwietnia 2020

Floral mini album / Kwiatowy mini album

Hello friends!
Today I have a mini album in floral motives for you. I used Holy&White collection which is perfect for all occasions, right? It's in delicate colours with pretty illustrations.

Cześć przyjaciele!
Dziś mam dla ciebie mini album z motywami kwiatowymi. Użyłem kolekcji Holy & White, która jest idealna na każdą okazję, prawda? Jest w delikatnych kolorach z ładnymi ilustracjami.


I used album base with canvas cover and kraft sheets. I decorated it only with Holy&White papers, illustrations and stickers. I challenged myself to NOT use other (one color) papers, embellishments, flowers and so on to show this collection in its biggest beauty. I used just a few embellishments like pearls, laces, sequins and ribbon. And of course a few pieces of chipboards. And that's all. Isn't it great? One album from one collection.

Użyłem podstawy albumu z plandeką i arkuszami z kraft papieru. Udekorowałem go tylko papierami, ilustracjami i naklejkami Holy & White. Rzuciłem sobie wyzwanie, aby NIE używać innych (jednokolorowych) papierów, ozdób, kwiatów i tak dalej, aby pokazać tę kolekcję w jej największej urodzie. Użyłem tylko kilku zdobień, takich jak perły, koronki, cekiny i wstążka. I oczywiście kilka kawałków płyt wiórowych. I to wszystko. Czy to nie wspaniale? Jeden album z jednej kolekcji.


















I used: / Użyłam:








I hope you like it and don't forget to show us your work with this collection in our Facebook group. :)
Mam nadzieję, że ci się spodoba i nie zapomnij pokazać nam swojej pracy z tą kolekcją w naszej grupie na Facebooku. :)

2 komentarze: