wtorek, 20 października 2020

Album z kolekcji Vintage Baby Boy
An album from Vintage Baby Boy paper collection

 Cześć,
dzisiaj chcę Wam zaprezentować mój najnowszy album. Zainspirowały mnie małe drewniane klocki, które można zobaczyć na grafikach kolekcji "Vintage Baby Boy". Karty albumu składają się z segmentów, które tworzą różne konfiguracje. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Hello,
today I want to present you my latest album. I was inspired by small wooden blocks that can be seen in the graphics of the "Vintage Baby Boy" collection. The album cards are made up of segments that make various configurations. I invite you to see the photos.




















Użyłam: / I uesd:


Film z prezentacją albumu: / The movie with the presentation of the album:

Mam nadzieję, że album przypadnie Wam do gustu i zainspiruje do eksperymentowania z nowymi formami. Miłego dnia!

I hope you will like the album and it will inspire you to experiment with new forms. Have a nice day!

2 komentarze:

  1. Album przepiękny! :) widać ogrom włożonej pracy, jestem zachwycona! Tyle detali, które tworzą cudowną całość. Brawo!! :)

    OdpowiedzUsuń