wtorek, 6 października 2020

Kartka urodzinowa dla chłopca
Birthday card for a boy

 Witajcie!
Czy pamiętacie dziecięcą kolekcję papierów Vinage Baby Boy? Ja jestem wierną fanką tych grafik, deseni i cudownych kolorów, dlatego dziś inspiruję Was kartką w pudełku na urodziny. Kolekcja posiada również duży wybór tekturek,  które również umieściłam w projekcie.

Hello!
Do you remember Vintage Baby Boy papers collection? I swear by those graphics, patterns and wonderful hues, that's why today I want to inspire You with a  birthday card in box. In the collection You can also find a great array of cardboards, which I also included in my project.






 Użyłam: / I used:





Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i polecam również piękną kolekcję Vintage Baby Girl.
Pozdrawiam!

I hope so that I inspired you. Also be sure to check out Vintage Baby Girl collection.
Regards!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz