sobota, 17 października 2020

Mini album z epoki dinzoaurów
A mini album from the age of dinzoaurs

 Witajcie!
Lubicie dinozaury? Moja córka je uwielbia! Od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia dla niej dinozaurowego albumu i oto jest. Wykorzystałam papiery i tekturki z kolekcji Dino Land.  Efekty mojej pracy możecie zobaczyć na fotografiach poniżej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zainspiruje Was do twórczego działania! 

Hello! 
Do you like dinosaurs? My daughter loves them! For a long time I had the intention of
making a dinosaur album for her and here it is. I used papers and cardboard from the Dino Land collection. You can see the effects of my work in the photos below. I hope you will like it and inspire you to be creative!



Tekturki kolorowałam na dwa sposoby. Wykorzystałam czarny tusz pigmentowy oraz zieloną, żółtą i białą farbę akrylową.

I colored cardboard in two ways. I used black pigment ink and green, yellow and white acrylic paint.


 
 
 

 
 



 

Żeby było bardziej kolorowo, część mat na zdjęcia pochlapałam farbami akrylowymi.

To make it more colorful, I splashed some of the photo mats with acrylic paints.
 




 


Album pomieści w sobie 30 fotografii i 10 tagów.

The album will contain 30 photos and 10 tags.

Użyłam:  / I used:

 
   

 
 
 
 
 
 
 

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco!

Thank you foryour attention, best regards!

MaloMalo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz