niedziela, 28 lutego 2021

Książka kucharska o zapachu lawendy
Recipe book with lavender scent

Witajcie!
Macie własną książkę kucharską, w której możecie zapisać swoje ulubione przepisy? Bardzo lubię tworzyć książki z przepisami w różnych stylach dla moich przyjaciół i klientów. Myślę, że to pozycja obowiązkowa dla każdej kobiety (nawet takiej, która nie gotuje na co dzień lub na wysokim poziomie). W kuchni mam też własną, ręcznie robioną książkę kucharską. I nie jestem mistrzem kuchni, zaufaj mi. Uwielbiam tam pisać przepisy, a potem według nich gotować. Udekorowałam ją kolorystyką mojej kuchni i idealnie tam pasuje. A dziś chcę Wam pokazać najnowszą książkę kucharską z motywem lawendy.

Hello!
Do you own recipe book, where you can write your favourite recipes?  I really like creating recipe books in various styles for my friends and also customers. I think it is a must-have for every woman (even the one who doesn´t cook every day or on high level). I have my own handmade recipe book in my kitchen, too. And I am no master chef, trust me. I love to write recipes there and then cook according to them. I decorated it in colours of my kitchen and it fits there perfectly. And today I wanna show you newest recipe book in lavender motive.



Motyw lawendowy to jeden z moich ulubionych motywów ostatnich kilku lat. Z tym motywem wykonałam wiele kartek, pudełek i innych ręcznie robionych produktów.

Lavender motive is one of the most favourite motives for last few years. I made a lot of cards, boxes and other handmade products with this motive. 



Notatnik posiada 4 przegródki z kieszeniami (na przepisy z czasopism) oraz puste miejsce w koronkowej ramce na zapisywanie rodzajów przepisów (zupy, danie główne, desery, smoothie itp.).

This notebook has 4 dividers with pockets (for recipes from magazines) and an empty space in the lace frame for writing down type of recipes (soups, main course, desserts, smoothies, etc.).




Użyłam: / I used:





Miłego twórczego dnia!
Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz